Цъкнете тук за да напишете мнението си
|
327
|
04.09.2009 - 14:22:15
Стоян Ц.
|
|
|
Здравейте! "Безхаберие" е меко казано, може да се каже, че това са престъпления за които никой не търси отговорност на длъжностните лица. Вчера само за по-малко от 10 мин. станаха четри катастрофи на бул."Тодор Александров" и ул. "Одрин",
http://www.btv.bg/news/news_details.pcgi?cont_id=139042
по вина на светофарната уредба. За щастие, без човешки жертви! Ами ако беше станало най-лошото? Много добре сте описали всичко! Знаем и как стават търговете в СО свързани с много пари и Вие говорите точно за такъв търг, вследствие на който сме свидетели на такива катастрофи ежедневно! Нито "спечелилите" търга могат да нарекат себе си професионалисти, нито КАТ и Полицията, разбират естеството на работата си и познават законите, които така добре сте описали, за да "контролират" направеното или ненаправеното от тях. Това е престъпление спрямо всички водачи на автомобили! А това, че всички пазят мълчание за направеното от вас, вече почти 2 години е скандално и недопустимо, за страна която се смята за европейска! |
|
326
|
30.08.2009 - 14:53:17
А. Кожухаров
|
|
|
Донякъде съм съгласен с писалият под мен. Защото законите които сте цитирали, са писани за да бъдат четени от някой и съответно изпълнявани, а улиците и пътищата приведени в съответствие с техните изисквания. Според мен, безхаберието за което говорите, може да съществува само там, където тряйно се е настанила некомпетентността и за съжаление, сме свидетели именно на такова явление. Изпращам Ви няколко снимки, на светофара пред аерогарата, старият терминал. От почти половин година и до преди две седмици, озадачаваше с работата си не само мен, но предполагам и всички преминаващи през него. В посока "Цариградско шосе", беше разделен някакси на две. Половината му светеше червено, половината зелено, след това светлините се сменяха, червените ставаха зелени а зелените червени, след което всички ставаха червени. Особенното в случая е, че на светлините няма стрелки. В момента, работата му е не по-малко странна. Поздравления за направеното от Вас! Отговор: Благодаря за снимките. Качени са тук |
|
325
|
19.08.2009 - 09:10:49
Иван Кишкилов
|
|
|
Само с писане нази работа няма да се оправи.!! Отговор: Така е, но снимките помагат, за да се онагледи писаното! След това остават само, воля, желание, обществена отговорност, професионализъм и експедитивност за да бъде намерено своевременно решение на проблема! |
|
324
|
11.08.2009 - 09:30:08
Сашо
|
|
|
Поздравления за усилията! Би трябвало на хора като Вас, да им се дава възможност за изява, още повече, че сте свързали всичко по такъв начин и сте показали абсурдността в която сме принудени да живеем. Подкрепям и изказаното мнение в поста под мен. Така е! Малко усилия трябват от всички, за да се показва непрекъснато, обвързаната дилетантщина и огромните средства с които тя се подкрепя и толерира. Самият факт, че за сайта Ви не се говори е крещящо доказателство за това! Наистина е жалко за огромния Ви труд, но резултата показва и колко жалък е българина и далече от това, да се нарича и да иска да бъде европеец! |
|
323
|
03.08.2009 - 18:07:43
Тони
|
|
|
Удивително! Браво! Жалко е само, че българина едва ли някога ще се научи, да отстоява правата си и да изисква от управляващите, да получава всичко това, което сте посочили в цитираите закони, след като си плаща немалките данъци. |
|
322
|
21.07.2009 - 14:19:33
Николай
|
|
|
Здравейте! Както се видя от изборите, българина не познава делата му и на знае кой е Бойко Борисов! Това е в резултат на изключителната му апатия, незаинтересованост, наивност, нежелание да чете, да мисли и да бъде информиран. Осланя се единственно на това, което чуе по новините на отдавна купените медии или изгледа случайно, някоя от многобройните му популистки телевизионни изяви! Това не се отнася само за "постиженията" на Кмета, а и за всички изредили се през тези 18 години и наричащи себе си "политици". Разграбили и съсипали държавата ни, забогатяли на наш гръб и наричащи себе си "елит", "бизнесмени" и "преуспяли българи". Жалко! Това което сте направили е изключително и като обем и като съдържание но то не е по силите на българина. Той отхвърля такива начинания, защото трябва да заеме позиция и твърдо да отстоява гражданските си права! А не желае да го прави, защото предпочита да слуша най-пошлата чалга и да се напива до безпаметност. За това нито ум, нито интелигентност трябват. Професионалистите, можещите, знаещите, винаги са били тъпкани и унищожавани, за да могат да "просперират" само мошениците, далавераджиите, мутрите, приближени на тези които ни "управляват"! Те са "можещите" и "професионалистите", през чиито фирми текат стотици милиони грешни пари! Това е България в днешния си вид, колкото и да не искаме да го приемем! Жалко е, че паднахме до там, да ни сочат като най-корумпираната и мафиотска държава! |
|
321
|
01.07.2009 - 23:55:24
Мартин
|
|
|
Здравейте! Добро дело е, че подържате този сайт, въпреки мълчанието на всички! Корумпираните управници толкова се забравиха, че не се притесняват да побликуват явно далаверите си. Ето една такава! "Общината дава 4,5 млн. лв. за направа на 700 м. улица"
http://www.gradski.bg/show.php?storyid=747581 Отговор: Имате право! Именно по тази причина подготвихме "отвореното писмо", а след това създадохме и сайта. Ще направим едно сравнение: Отсечката от магистрала "Тракия", между Карнобат и Бургас е с дължина от 35,2 км. и беше изградена от турският консорциум "Гражданско сдружение "Доуш - Еко". Строителството започна през Април 2003 г. Общата стойност на договора за строителство е 63 млн. Евро! Изградени бяха и 9 надлеза и 10 подлеза. Стойността на 1 км. от магистралата е приблизително 3 млн. 580 хил. лв. или 3 580 лв. за линеен метър! Линеен метър от улицата за която става въпрос, ще струва 6 428 лв. или почти два пъти по-скъпо от магистралата! Разликата не трябва да ни учудва, защото в единия случай с изграждането се ангажира турски консорциум, избран и финансиран, след съответните процедури, от "Национална агенция пътна инфраструктура", а във втория всичко е в ръцете на Столична Община и градоначалника Бойко Борисов, а и "строителите" й са ясни ! Има още една съществена разлика. Магистралата е съфинансирана от европейските фондове, а улицата я плаща Кмета, като раздава на воля общественни средства т.е. наши пари! Повече коментари са излишни. Благодарим Ви за линка! |
|
320
|
29.06.2009 - 10:24:49
Атанас Ризов
|
|
|
Без съмнение, много добре аргументирани и представени "доказателства", които ни заобикалят и тровят живота ни ежедневно. Вече две десетилетия, сме свидетели на некадърни и корумпирани управления, затова сайта Ви ще бъде винаги актуален! Преди да стане кмет Бойко Борисов обеща, че ако стане такъв, за две години ще направи София да изглежда като Виена! Затова, въоръжен с фотоапарат се разходих по "Виенския" вече булевард "Стамболийски", от "Света неделя" до "Константин Величков", а гледките които видях, сами говорят за обещаното! Съжалявам, че до сега не съм попаднал на сайта Ви! Отговор: Благодаря за снимките. Качени са тук |
|
319
|
21.06.2009 - 23:34:21
Камен
|
|
|
Да кажа и аз! Да, до манталитет е, да ти е приятно да живееш в кочина, пак до това е, да не искаш да живееш по такъв начин. Двайсет години е такъв период, че е престъпление, за да продължава съществуването си, кочината! Жалко че всички си траят! Подкрепям Ви! |
|
318
|
17.06.2009 - 14:55:35
Wan
|
|
|
Мнението на господина под мен е нагледното доказателство, че напълно си заслужаваме кочината, в която живеем. И в малкоте случаи, в които се прави нещо градивно, пак ще се изнамери някой да мрънка и недоволства. Явно грешката не е толкова в корумпираните управленци, колкото в манталитета ни... Аз пък виждам да се прави една приятна пешеходна зона в центъра на града (още в начален стадии, което сигурно оправдава липсата на зеленина и пейки) - нещо, което определено е дефицит за града ни. Стига с тези ваши коли и паркинги! И без това целият ни град е заложник на трафика. Който има проблеми с паркирането, да слиза от колата и да ползва алтернативни начини на придвижване.
Ако има нещо, срещу което да плюем с основание - това са новите "велоалеи" в центъра. Вчера попаднах на уникални гледки - жалко, че нямах снимачка у себе си. Отговор: Драги Wan, и двамата с г-н Костадинов правите коментарите си от различни гледни точки и с различни доводи. Както се казва, до някъде сте прави, до някъде не. Истината е следната: През 2008 г. общинските съветници Вили Лилков и Орлин Иванов, внасят доклад в Общинския съвет относно “Разработване на проект за преустройство на разделителната ивица на булевард “Димитър Петков”, в участъка от ул. “Цар Симеон” – бул. “Александър Стамболийски””, в който пишат, "Настоящият доклад е свързан с необходимостта от цялостно преустройство на пазар “Димитър Петков” в столицата и облагородяване на разделителната ивица на едноименния булевард в участъка от ул. “Цар Симеон” – бул. “Александър Стамболийски”.
http://mydsb.wordpress.com/2008/10/06/dsb2008100603/
В доклада може да се прочете още: "Към момента е избран с конкурс за обществена поръчка изпълнителят на проект за възстановяване на зелените площи по бул. “Димитър Петков” в участъците: от бул. “Ал. Стамболийски” до ул. “Цар Симеон” с площ 1 642 кв.м., и от бул. “Ал. Стамболийски’ до бул. “Инж. Иван Иванов” с площ 3 002 кв.м.
Проектът предвижда по тези участъци да се оформят зелени ивици и розариум, ограничени откъм улицата с жив плет, алейно засаждане на широколистни дървета, поливна система, ограда, разполагане на пейки и др. Проектът е финансово обезпечен със средства от СУСОПФ." Драги Wan, предположението Ви е правилно, с изключение, че това не е центъра на София, а ако прочетете доклада, ще разберете, че и последователността на изпълнението не трябва да е такава. Противоречията в доклада, може да разберете от посочените отсечки, на които ще бъдат възстановени зелените площи. Хем ще се прави "преустройство" с покрита част, а на практика пазара ще изчезне. А дали това е добре или зле, могат да кажат само тези, които ползват услугите му! От друга страна г-н Костадинов също има право, защото наблюдава и коментира нескопосано изпълнение на нещо в момента, без да знае, че то може би е част от някакво "преустройство" в необозримо бъдеще и то на целия пазар. Наистина "изпълнението" до тук, навява единствено мисли, за нездрава предизборна прибързаност и то в посока на "усвояване" на средства! Още една публикация от миналата година, след внасяне на доклада:
http://sg.stroitelstvo.info/show.php?storyid=567750&show=0 |
| [Първа] Страница ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... от 39 [Последна] |
|